Overslaan en naar de inhoud gaan

Analytics, AI en blockchain transformeren B2B-wereld in 2017

B2B-processen rond inkoop, finance en treasury zullen komend jaar verder worden gestroomlijnd. Data-analytics, machine learning, crowd-interactie en de blockchain zullen worden aangewend om de klantervaring te verbeteren, onder meer door meer transparantie te bieden en door steun te geven aan de ambitie om duurzaam in te kopen.
CEO Vesa Tykkyläinen van Basware
© Basware
Basware

Dat voorspelt Basware. “Organisaties dienen zich flexibel op te stellen in deze snel bewegende economie” voorspelt CEO Vesa Tykkyläinen. “Dat vereist transparantie in het gehele purchase-to-pay-proces, zodat mogelijkheden kunnen benutten, problemen kunnen aanpakken en zakelijke beslissingen met data kunnen schragen. Aan de andere kant wordt de noodzaak voor bedrijven om de leveranciersrelatie te versterken en goed contact te hebben met handelspartners belangrijker. Een cloudgebaseerde oplossing met een gebruikerservaring die vergelijkbaar is met webwinkels via een zakelijk netwerk wordt hierbij onontbeerlijk.”

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in