Overslaan en naar de inhoud gaan

Kaspersky richt pijlen op zakelijke markt

Kaspersky wordt nu vooral gebruikt in de consumentenmarkt. Nieuwe laaggeprijsde producten moeten voor een succes op de zakelijke markt zorgen. Daarbij gaat het vooral om beveiligingssoftware die zich richt op zeer gerichte in plaats van massale digitale aanvallen. Daarbij zullen vrijwel alle grote besturingssystemen ondersteund worden en is er veel aandacht voor endpoint mobility.
Maatschappij
Shutterstock
Shutterstock

Lamm wijst erop dat het Russische Kaspersky van oorsprong vooral in de zakelijke markt actief was met technische licenties van zijn producten. “Daarna pas zijn we in de consumentenmarkt gestapt. Dat heeft de laatste jaren voor een enorme groei gezorgd.” Het bedrijf is inmiddels actief in Europa, de Verenigde Staten, Azië en uiteraard Rusland. In het thuisland van Kaspersky worden zijn producten al wel veel in de zakelijke markt gebruikt.

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in