Overslaan en naar de inhoud gaan

‘Ons AI-systeem kan jonge gamedevelopers inspireren’

De Amerikaanse PhD student Matthew Guzdial en zijn team kunnen met hun kunstmatig intelligente systeem (AI) 2D-games als Super Mario Bros en Mega Man nabouwen. "We willen ons systeem de wereld laten begrijpen."
© Georgia Institute of Technology
Georgia Institute of Technology

Waar AI-systemen doorgaans enorme datasets nodig hebben om tot resultaat te komen, heeft het systeem van Guzdial maar twee minuten video nodig om Super Mario Bros na te maken.

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in