Overslaan en naar de inhoud gaan

Vijf sourcing-innovaties

Intrinsiek gemotiveerde werkers die zelf denken zijn effectiever dan loonslaven die op eenduidige opdrachten reageren. Toch definiëren IT-opdrachtgevers zich nog steeds vaak primair als gever van opdrachten. Een beetje ouderwets en bepaald niet efficiënt, vindt CEO Marco Gianotten van Giarte. Natuurlijk zit het ‘push button’-opdrachtgevermodel deels ingebakken in de juridische context, in de leveringsvoorwaarden en de SLA’s waar ‘wij’ en ‘zij’ handtekeningen onder hebben gezet.

Maar het kan anders, betoogt Gianotten aan de hand van vijf haalbare moderniseringen in de sourcingrelatie.

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in