Overslaan en naar de inhoud gaan

ICT voorwaarde voor kwalitatief goed onderwijs

In zijn artikel ‘ICT geen breekijzer voor onderwijsvernieuwing’ (Automatisering Gids, 31 mei) maakt Wim de Jong behartenswaardige opmerkingen over ICT in het onderwijs. Hij wijst er terecht op dat op dit moment de onderwijskundige resultaten van ICT nog niet indrukwekkend zijn. Hij heeft ook gelijk als hij zegt dat we daar geen voorbarige conclusies uit moeten trekken. Scholen krijgen sinds eind 1999 extra geld.
Business
Shutterstock
Shutterstock

Dat is nog niet lang als we bedenken hoe complex de veranderingen zijn waar het om gaat.

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in