Digitale en fysieke informatie en documenten stelt HR dagelijks voor de uitdaging overzicht te hebben, snel iets op te zoeken, tijdig te controleren, te muteren of te archiveren. Lees in deze whitepaper hoe digitaal beheer van personeelsdocumenten HR-medewerkers dagelijks ondersteunt bij het verwerken, zoeken, vastleggen, beveiligen en archiveren van informatie.

 

Iedere HR-afdeling heeft elke dag in te maken met diverse inkomende, uitgaande en interne fysieke en digitale document- en informatiestromen. Het is extreem belangrijk – ook met het oog op de Europese Privacywetgeving – dat alle data en processen van het personeelsmanagement optimaal en veilig zijn beheerd.

Een digitaal personeelsdossier zorgt voor een centraal punt waar informatie en documenten toegevoegd, verwerkt, uitgelezen en gearchiveerd kunnen worden. Zo kan er geen stap meer overgeslagen of vergeten worden en verlopen HR-processen als opleidingsplanning, contractbeheer en mutaties efficiënter. Het biedt u ondersteuning om uw taken met betrekking tot uitvoering, tactiek en strategie gemakkelijker uit te voeren.

Deze whitepaper beschrijft de onderdelen en voordelen van goed digitaal informatiebeheer. Ook bevat het een roadmap naar digitale dossiers waarmee u in praktische stappen de aanmaak en opbouw van digitale personeelsdossiers kunt realiseren.

Wilt u meer weten over digitaal beheer van personeelsdocumenten? Kijk verder op www.digioffice.nl of neem contact met ons op via 0348 – 46 55 00.

Pijler