Overslaan en naar de inhoud gaan

De synthetische generatie

Jongeren groeien 'onlife' op. We hebben het over zo'n 32% van de wereldbevolking – de generatie na de millennials. Zij zien tussen het analoge en digitale geen schotten; het is veel meer een synthetisch geheel. Volgen en gevolgd worden, tienermiljonairs op Instagram, eten voor de camera: ze zijn anders en doen anders. Hun ogenschijnlijk abnormale levensstijl is straks de norm. Aanleiding voor Menno van Doorn om vraagtekens te zetten bij de (digitale) koers van uw organisatie.
personeel
© CC0: Pixabay.com
CC0: Pixabay.com

Bent u klaar voor deze synthetische generatie?

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in