Overslaan en naar de inhoud gaan

"Digitale transformatie is geen laboratorium-project"

IKEA was een van de eerste bedrijven die - al in de jaren '60 - succes hadden door zich dicht op de privé-sfeer van hun klanten te nestelen. Nu het leven van die klanten zich steeds meer in digitale sferen voltrekt, is 's-werelds grootste woonwarenhuis op zoek naar eigen antwoorden op deze transitie en op trnasities die nog zullen volgen. Voormalig CIO Paolo Cinelli kreeg in dat proces als CDO een sleutelrol toebedeeld.
© De Beeldredactie
De Beeldredactie
  • Waarom heeft IKEA een CDO?

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in