Overslaan en naar de inhoud gaan

‘Dit product is precies wat u wilt’

Nu het switchen tussen leverancier, winkel of dienstenaanbieder voor afnemers steeds makkelijker wordt, is het voor organisaties erg belangrijk loyaliteit te creëren om klanten aan zich te binden. Personalisatie blijkt daarin een belangrijke rol te spelen.
shopping cart
© Pixabay
Pixabay

Tussen de 70 en 94 procent van de marketeers merkt een significante verbetering wanneer zij verschillende vormen van personalisatie toepassen, blijkt uit het recente VentureBeat Insight-onderzoekMarketing Personalization: Maximizing Relevance and Revenue. Tegelijk merken de onderzoekers ook op dat het gebruik van personalisatie nog in de kinderschoenen staat.

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in