Overslaan en naar de inhoud gaan

Een exit moet kunnen, maar moet je het ook willen?

Klanttevredenheid is bij IT-outsourcing maar zelden 100 procent, vooral niet bij de wat oudere contracten. Naarmate de inzichten in de eigen IT-behoeften voortschrijden en de businessstrategie zich verder verwijdert van de uitgangspunten ten tijde van de aanbesteding, gaan contracten steeds meer wringen met de realiteit. Mede daarom hameren juristen en sourcingadvieseurs er al jaren op dat goede exitbepalingen in een outsourcingcontract van eminent belang zijn, want je ‘moet weg kunnen’.
the-future-next-exit
© CC BY-SA 2.0
CC BY-SA 2.0

De vraag is echter of je ook weg moet willen.

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in