Overslaan en naar de inhoud gaan

Je eigen route richting digitale transformatie

Digitale transformatie zorgt ervoor dat organisaties relevant blijven voor hun doelgroep. De weg naar succes kan volgens Thijs Broekhuizen, Anton Dijkhuis en Khoi Nguyen duidelijk verschillen: iedere organisatie moet uitvinden welke route het meest doelmatig is naar succesvolle IT-dienstverlening en digitale transformatie.
routes
© Shutterstock
Shutterstock

Data-analyse helpt organisaties om de juiste route richting digitale transformatie te kiezen. Thijs Broekhuizen en Khoi Nguyen, onderzoekers bij de vakgroep Innovatiemanagement & Strategie van de Rijksuniversiteit Groningen hebben samen met Anton Dijkhuis een AI-analyse uitgevoerd. Met toestemming van de betrokken organisaties is geanonimiseerde data verzameld met de BusinessITScan bij honderden betrokkenen in meerdere sectoren. Deze meet IT-tevredenheid, de klantbeleving van IT en zes succesfactoren voor digitale transformatie.

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in