Overslaan en naar de inhoud gaan

Microsoft en Adobe gaan samen strijd aan met Salesforce en Oracle

Microsoft en Adobe gaan veel nauwer samenwerken om beter te kunnen concurreren met Salesforce en Oracle.
digital marketing
© CC0 Public Domain
CC0 Public Domain

Beide bedrijven willen een data format ontwikkelen waarmee data gedeeld kunnen worden tussen de marketing software suite Experience Cloud van Adobe en de sales software Dynamics van Microsoft. Daarmee kunnen de beide systemen veel makkelijker samenwerken, redeneren zij. Dat meldden Microsoft en Adobe tijdens de jaarlijkse gebruikersconferentie van Adobe in San Jose.

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in