Overslaan en naar de inhoud gaan

'Nederlandse merken pakken dataintegratie onvoldoende op'

Om een beter begrip van de klant te krijgen en leads effectiever te converteren zullen bedrijven hun verkoop-, marketing- en customer-serviceteams moeten samensmelten. Maar veel Nederlandse merken lijken nog niet zo ver te zijn.
digital marketing
© CC0 Public Domain
CC0 Public Domain

Nu consumenten er de voorkeur aan geven om op hun eigen momenten en via hun eigen (digitale) voorkeurskanalen aankopen en serviceverzoeken te doen, wordt het voor merken moeilijker om contacten met klanten te leggen en te onderhouden.

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in