Overslaan en naar de inhoud gaan

Nieuwe kanalen ­veranderen speelveld

Veel mensen hebben een beeld van internet dat niet helemaal overeenkomt met de werkelijkheid, zegt Huberman: “Toen internet net opkwam, zagen de mensen het als een wereldwijd platform om hun ideeën te verkondigen. Een beetje met de gedachte: ‘als ik iets op het web zet, dan bereik ik in één klap miljoenen mensen’. En daar zit nou net de misvatting. Natuurlijk, je mededeling kan vanaf miljoenen pc’s worden bekeken, maar doen de mensen dat ook?
Tech & Toekomst
Shutterstock
Shutterstock

Is je boodschap wel te vinden en interessant genoeg om door miljoenen te worden bekeken? Het besef dat de meeste boodschappen eigenlijk helemaal niet interessant worden gevonden door de massa, begint langzaam door te dringen.”

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in