Overslaan en naar de inhoud gaan

‘Onderwijs moet meer op maat gemaakt worden om MOOC’s te laten slagen’

Na de initiële lofzang over Massive Open Online Courses (MOOC’s) werden de online cursussen met name als gefaald experiment gezien. Participanten maakten cursussen vaak niet af en behaalden geen certificaat. Nieuw onderzoek wijst uit dat MOOC’s niet alleen succesvol kunnen zijn, maar dat we het succes zelfs kunnen voorspellen. Een belangrijke sleutel is het onderwijs minder voorgekauwd maken.
Eyal Rabin
© Open Universiteit
Open Universiteit

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in