Overslaan en naar de inhoud gaan

Rol servicemanager steeds meer buiten IT

De servicemanager krijgt steeds meer taken die niet alleen de IT raken maar ook de business. Die functie gaat steeds meer toe naar een bredere servicemanagementrol waarbij intensiever wordt samengewerkt met de business. Dat is vooral het gevolg van de eisen die interne en externe klanten stellen aan servicemanagement.

Dat blijkt uit onderzoek van ServiceNow, dat werd gedaan onder ruim 100 deelnemers aan de Service Manager Dag 2017 dit voorjaar.

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in