Overslaan en naar de inhoud gaan

Veel CRM-initiatieven sterven in schoonheid

Vanuit de marketing is al lang bekend dat de kosten om een nieuwe klant binnen te halen vijf keer hoger zijn dan de kosten om een bestaande klant vast te houden. Ook is bekend dat bedrijven honderd procent meer winst kunnen halen door vijf procent meer klanten vast te houden. Het spreekt dus voor zich dat organisaties bereid zijn veel tijd en geld te steken in initiatieven om bestaande klanten sterker aan zich te binden en op die manier de winstgevendheid per klant te vergroten.
Maatschappij
Shutterstock
Shutterstock

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in