Overslaan en naar de inhoud gaan

Internetstrategie kost honderd banen bij Neckermann

Het thuiswinkelbedrijf Neckermann schrapt in Nederland honderd van de ruim achthonderd banen. Ongeveer 75 werknemers moeten de vestigingen in Hulst en Terneuzen gedwongen verlaten. De onderneming reageert daarmee op verliezen en een gedaalde omzet in 2005. Neckermann wil zich helemaal richten op de verkoop via internet en heeft daarom .com aan zijn naam toegevoegd.
Business
Shutterstock
Shutterstock

"Wij moeten veel sneller gaan reageren op veranderende marktomstandigheden'', zei directeur K. Gabriëls woensdag in een toelichting. ,,Neckermann moet sneller prijscorrecties kunnen toepassen, grotere collecties aanbieden en meer communiceren met de klant."

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in