Overslaan en naar de inhoud gaan

Basisregistratie levert gemeente voordeel op

De voor de BAG te maken kosten zijn onder te verdelen in basiskosten, die voor elke gemeente gelijk zijn (zo’n 225.000 euro), en per gemeente variërende ‘situationele kosten’, aldus Walter Hulsker van Ecorys. Iedere gemeente moet de bestaande situatie inventariseren, programma- en projectplannen opstellen, bestanden opschonen, vergunningen aan registraties koppelen en wijzigingen doorvoeren in processystemen.
Genoemde 225.000 euro omvatten 160.
Business
Shutterstock
Shutterstock

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in