Overslaan en naar de inhoud gaan

CONFLICT: Waar is de uitgang?

Er meldde zich recent een directeur van een handelsbedrijf aan mijn bureau. Hij was zeer teleurgesteld over het IT-bedrijf waar hij een samenwerking mee was aangegaan. Met hooggespannen verwachtingen was een outsourcingovereenkomst gesloten met betrekking tot het backofficesysteem van de opdrachtgever. Pas geruime tijd daarna bleek dat partijen niet voorbestemd waren voor elkaar. Het aangeboden systeem voldeed niet aan de verwachtingen van de opdrachtgever.
Business
Shutterstock
Shutterstock

Ondanks veel aanpassingen lukte het de IT-leverancier uiteindelijk niet om het systeem echt goed operationeel te krijgen. De opdrachtgever had daarom besloten om de stekker uit de samenwerking te trekken en de overeenkomst te beëindigen in verband met wanprestatie.

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in