Overslaan en naar de inhoud gaan

‘CRM vooral verkoopinformatie’

Uit de resultaten van een recente MarketCap & SuperOffice-survey blijkt dat CRM-management bij een op de vijf bedrijven een actueel aandachtsgebied is. 13 procent geeft aan dat het binnen twee jaar zal gaan spelen en nog eens 11 procent verwacht dat het over 24 maanden een aandachtsgebied zal worden.
Business
Shutterstock
Shutterstock

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in