Overslaan en naar de inhoud gaan

De Helpdesk werkt ook zonder doctorstitel

Chris Verhoef gaat in zijn column volstrekt voorbij aan de vele uitstekend opgeleide IT professionals, zowel hier in Nederland als in het buitenland. Inderdaad, het is wat ongebruikelijk voor een medewerker op de Helpdesk om te promoveren in de informatica. Een voltooide HBO informatica-opleiding is echter voor een software ontwikkelaar tegenwoordig heel normaal.
Business
Shutterstock
Shutterstock

En een professionele Helpdesk-medewerker beschikt over papieren waaruit blijkt dat hij of zij zich de meest recente besturingssoftware en kantoorapplicaties heeft eigen gemaakt.

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in