Overslaan en naar de inhoud gaan

Digitale tv centraal op beurs voor consumentenelektronica

De Consumer Electronic Show (CES) brak dit jaar alle records en laat het sterk uitgedunde Comdex met slechts 40 duizend bezoekers ver achter zich. De computer is uit en consumentenelektronica is in. Althans zo leek het op de CES, waar de televisie domineerde.
Business
Shutterstock
Shutterstock

Op de beursvloer waren beeldschermen te zien die beelden draadloos kunnen ontvangen, tabletachtige computerschermen die televisiebeelden kunnen vastleggen en weer afspelen (Archos Cinema-to-Go) of breedbeeldtelevisies waarbij men zich kan abonneren op allerlei videodiensten (Streamium TV van Philips). Zelfs printerfabrikant Epson toonde op CES een heuse 57 inch breedbeeld HDTV.

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in