Overslaan en naar de inhoud gaan

Echte internetuitgeverij zijn vergt fundamentele wijziging systemen

Professionals die hun vakinformatie betrekken bij uitgeverij Kluwer zijn eigenlijk niet zozeer op zoek naar een bepaald boek, tijdschrift of losbladig systeem uit het portfolio; ze willen gewoon iets weten over een onderwerp. Ze zijn zelfs niet eens echt op zoek naar informatie van Klúwer. Het internettijdperk mag dan zijn aangebroken, voor dát soort uitgangspunten was er in de uitgeverij nog geen ruimte.
Business
Shutterstock
Shutterstock

Maar volgens CEO Patrick Morley is Kluwer nu hard op weg alsnog een echte internetuitgeverij te worden die voornoemde professionals kan helpen.

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in