Overslaan en naar de inhoud gaan

Effectief kennismanagement is vooral luisteren naar de praktijk

Geconfronteerd met voortdurend veranderende condities, zijn bedrijven genoodzaakt hun bedrijfsvoering te evalueren en waar nodig te innoveren. Dit betreft het creëren van nieuwe business- modellen, financiële strategieën en organisatiestructuren, productinnovaties en soms zelfs nieuwe institutionele raamwerken. Al deze activiteiten scheppen een informatiebehoefte. En voor de uitvoering hiervan is een effectieve aanwending van kennis van cruciaal belang.
Business
Shutterstock
Shutterstock

Inmiddels zijn er allerhande implementatieprocessen ontwikkeld om deze kennis aan te wenden (kennismanagement), maar de praktijk blijkt weerbarstig.

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in