Overslaan en naar de inhoud gaan

‘Identity theft’ begint bij de klant

De leukste reclamefilmpjes op de Amerikaanse tv zijn die van Citi Identity Theft Solutions. Een treurige bierdrinkende man spreekt vanuit zijn luie stoel de kijker toe met de stem van een ‘valley girl’ - "oh, my gosh" - die vertelt hoe ze zijn bankrekening heeft geplunderd voor een leren BH van 1500 dollar - "It lifts and separates." De man is slachtoffer van identiteitsdiefstal, de snelst groeiende vorm van misdaad in de Verenigde Staten.
Business
Shutterstock
Shutterstock

Citigroup heeft als een van de grootste verstrekkers van creditcards bescherming tegen identiteitsdiefstal tot speerpunt gemaakt.

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in