Overslaan en naar de inhoud gaan

Importeur wordt merkenhuis

Nilsson & Lamm, een grote Nederlandse importeur en distributeur van boeken, moest veranderen. Zowel omdat zijn leveranciers dat verlangen, als omdat de markt erom vraagt. "Uitgevers willen eigenlijk dat je een stukje van hen bent en daar hoort ook verslaglegging en informatievoorziening bij", zegt directeur Martin Brouwer. "Soms konden uitgevers ons beter laten zien wat de prestaties van Nilsson & Lamm waren dan dat wij dat zelf konden.
Business
Shutterstock
Shutterstock

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in