Overslaan en naar de inhoud gaan

Integrale aanpak CRM vaak problematisch

Het is bekend dat veel CRM-implementaties op teleurstellingen uitlopen. Minder bekend is dat een integrale aanpak een belangrijke veroorzaker kan zijn van deze teleurstellingen. Er zijn echter wel signalen die erop wijzen dat een integrale aanpak tot problemen leidt. Eén ervan is dat organisaties worstelen met de business case voor CRM (zie kader).
Business
Shutterstock
Shutterstock

Een business case maken voor een specifiek probleem lukt meestal wel maar er een maken voor een integraal concept als CRM, verzandt vaak in lange theoretische discussies.

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in