Overslaan en naar de inhoud gaan

Internetsites vechten voor hun bestaan

Verblind door advertenties
Yahoo! staat bekend als een zelfingenomen bedrijf. Nergens in Silicon Valley zijn de sollicitatieprocedures zo zwaar als bij deze webportaal uit Sunnyvale. Zelfs toen werkgevers hun medewerkers met torenhoge salarissen en aanzienlijke optiepakketten moesten binnenlokken, bleef Yahoo! uitermate kritisch.
Deze arrogantie toonde de site niet alleen op de arbeidsmarkt.
Yahoo logo
© Yahoo!
Yahoo!

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in