Overslaan en naar de inhoud gaan

Klant is vaak geen koning

Het gebeurt misschien wel dagelijks. Eenzijdige wijzigingen in de rechtsverhouding tussen contractpartijen. Vooral grote bedrijven kunnen er wat van. ABN Amro sluit kantoren en zegt de safehuur van rekeninghouders op zonder nieuwe saferuimtes aan te bieden. KLM past naar aanleiding van een verloren rechtszaak met een klant haar passagevoorwaarden razendsnel aan, waarin de garantie ontbreekt dat ingecheckte bagage met dezelfde vlucht meekomt als de reiziger.
Business
Shutterstock
Shutterstock

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in