Overslaan en naar de inhoud gaan

Klanten willen meer greep op uitbestede diensten

Sinds outsourcing van ICT haar intrede deed in Nederland, heerst een negatief beeld rond dit fenomeen. Vanwege de complexiteit van de vraagstukken en de onervarenheid van organisaties met het uitbesteden van ICT leverde het vaak teleurstellingen op. De laatste tijd zien we echter een verschuiving plaatsvinden.
Business
Shutterstock
Shutterstock

Ingegeven door de ervaringen van de uitbesteders van het eerste uur komen nieuwe inzichten beschikbaar waarmee organisaties meer grip kunnen krijgen op hun uitbestedingsrelatie en daarmee de kans op succes kunnen vergroten. Wat heeft men geleerd? En behoren hiermee de teleurstellingen tot het verleden?

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in