Overslaan en naar de inhoud gaan

Nieuwe netwerkbeheerder is schaap met vijf poten

Netlink voerde een klein onderzoek uit onder zijn eigen klanten. En wat blijkt? Het kost ze gemiddeld acht uur om de oorzaak van een netwerkprobleem te vinden. "Een gebruiker klaagt dat het netwerk te traag is. Maar in veel gevallen ligt dat niet aan het netwerk, maar aan andere factoren die de prestatie van het netwerk beïnvloeden. Met reactief zoeken naar de oorzaak op het netwerk kom je er dan niet, je moet het overzicht hebben", zegt Willem Holterman, algemeen manager bij Netlink.
Business
Shutterstock
Shutterstock

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in