Overslaan en naar de inhoud gaan

Onweer boven Pharmaplaza

Het Internet-bedrijf presenteerde zich vorig jaar met een assortiment van vijfduizend producten. Men wilde een breder assortiment bieden dan de gewone drogist, met 10 procent lagere prijzen. Pharmaplaza had het Webtrader-keurmerk van de Consumentenbond; uitgeverij Elsevier was verantwoordelijk voor de medische informatie. Ook wilde men zorgverzekeringen en gezondheidsreizen aanbieden.
Business
Shutterstock
Shutterstock

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in