Overslaan en naar de inhoud gaan

Schuitema weet al een beetje hoe het moet

Ook al is er niet direct geld mee te verdienen of te besparen, je moet wel uit eigen ervaring weten waaróm dat zo is en kunnen beredeneren wanneer dat zal veranderen. Dat is zo ongeveer de houding die supermarktbedrijf Schuitema heeft tegenover het verschijnsel RFID. En ontwikkelingen bij grote collegabedrijven als Walmart, Tesco en Metro en de opkomst van de EPC Global-standaard brengen RFID ook dichterbij.
Business
Shutterstock
Shutterstock

Dat was vorig jaar reden genoeg voor logistiek directeur Rene Bakker om een proefproject te beginnen met het ‘taggen’ van rolcontainers.

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in