Overslaan en naar de inhoud gaan

Screensaver moet interne betrokkenheid vergroten

In Nederland houden onder meer het Limburgse Netpresenter en het Amsterdamse Oberon Medialab zich bezig met screensavers als intern communicatiemedium. Beide bedrijven begeven zich op de markt voor ‘push­technologie’. Die markt wordt zo genoemd omdat bedrijven met behulp van screensavers mededelingen rechtstreeks onder de aandacht van medewerkers kunnen brengen, zonder dat die hiervoor een handeling hoeven te verrichten.
Business
Shutterstock
Shutterstock

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in