Overslaan en naar de inhoud gaan

‘Servicecatalogus is geen Wehkampgids’

Interne IT-organisaties die kosten willen besparen, de effectiviteit van IT willen verhogen en de relatie met de business willen verbeteren, doen er verstandig aan een servicecatalogus te ontwikkelen en te gebruiken.” Dat zegt Anita van den Hoek van adviesbureau ForceFive, dat interne IT-afdelingen helpt met het verbeteren van de relatie met interne klanten. Een crisis als de huidige is bovendien een uitstekend moment om met een servicecatalogus aan de slag te gaan, zegt ze.
Business
Shutterstock
Shutterstock

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in