Overslaan en naar de inhoud gaan

Strategiewijziging legt Global Crossing geen windeieren

Global Crossing sloot vorige week een contract met de BBC voor de wereldwijde digitale verzending van programma’s die het Britse mediabedrijf maakt. De opdracht betekent voor Global Crossing een belangrijke stap in zijn evolutie van zeekabellegger naar telecombedrijf met een wereldomspannend netwerk. Twee jaar geleden was het bedrijf nog volledig afhankelijk van de verkoop van capaciteit op de Atlantische kabels aan telecombedrijven.
Business
Shutterstock
Shutterstock

Volgend jaar streeft Global Crossing ernaar 98 procent van zijn omzet uit andere activiteiten te halen. Voor die omslag richt het bedrijf zich op het leveren van datadiensten aan de top-5000 van het bedrijfsleven. Het management onderscheidt acht sectoren waar de onderneming specifieke toepassingen voor ontwikkelt.

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in