Overslaan en naar de inhoud gaan

Tevredenheid over integratie

Een goede afstemming van de informatievoorziening rond verschillende bedrijfsprocessen is natuurlijk cruciaal. En eigenlijk een ‘no-brainer’. In de zakelijke dienstverlening is desondanks een op de vijf bedrijven slecht of matig tevreden over de alignment tussen hun bedrijfsprocessen.
Business
Shutterstock
Shutterstock

In de zorg is het deel van de instellingen dat ontevreden is over de integratie van processen zelfs nog groter: 23,7 procent! Blijkbaar liggen de verschillende onderdelen van het algehele bedrijfs- of organisatieproces in deze sectoren qua logische patronen nog ver van elkaar.

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in