Overslaan en naar de inhoud gaan

Virusverwijdering binnen twee uur

Volgens eigen zeggen is Trend Micro de eerste antivirusondersteuningsleverancier die een Virus Response SLA (Service Level Agrement) biedt die bij wanprestatie de eindgebruiker de mogelijkheid geeft zich op een boeteclausule te beroepen.
Business
Shutterstock
Shutterstock

In het contract dat het bedrijf aangaat met de eindgebruiker is opgenomen dat binnen twee uur na een virusmelding het virus door Trend Micro zal worden verwijderd. Zo niet, dan heeft de klant het recht om aan de leverancier van de Virus Respond SLA een boete in rekening te brengen. Trend Micro verplicht zich door deze overeenkomst om bij een virusaanval bij een klant direct te verifiëren of het virus reeds bekend is in het eigen laboratorium en binnen twee uur een volledig getest zogeheten ‘pattern file’ bij de klant te hebben waarmee het virus bestreden kan worden. Deze dienst is beschikbaar voor klanten die deelnemen aan of upgraden naar de Gold-status of een hoger niveau van het Premium Support Programma van Trend Micro. De service maakt deel uit van de Enterprise Protection Strategie dat een nieuwe reeks diensten is om tijdens alle stadia van een virusaanval klanten te kunnen bijstaan.

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in