Overslaan en naar de inhoud gaan

Website Buhrmann zorgt voor vuurwerk op beurs

Bedrijven die via internet hun financiële wel en wee wereldkundig maken houden als regel de richtlijn aan dat ze daarbij steeds 15 minuten voorsprong gunnen aan de grote financiële persagentschappen. Maar daarna was de weg vrij om iedereen via de site min of meer gelijktijdig te informeren.
Business
Shutterstock
Shutterstock

Een aanzienlijk verbetering ten opzichte van het tijdrovende faxen, dat een paar jaar geleden nog regelmatig tot gevolg had dat relaties die niet over een Bloomberg-terminal beschikten, de informatie soms uren later ontvingen. Wat dat betreft heeft het internet ook investor relations voor veel bedrijven aanmerkelijk verbeterd.

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in