Overslaan en naar de inhoud gaan

Alweer problemen met telebankieren Postbank

Klanten van de Postbank kunnen sinds zes uur maandagochtend geen geldtransacties doen via mijnpostbank.nl. Er is sprake van een netwerkstoring. Door de storing ontvangen klanten geen zogenoemde tan-code op hun mobiele telefoon. Deze code is nodig om geld over te kunnen maken. Het is onduidelijk wanneer de problemen zijn verholpen.
Business
Shutterstock
Shutterstock

De betaaldienst van de Postbank kampt al geruime tijd met problemen. Het is zeker al de vierde keer sinds het begin van de zomer dat klanten van Postbanks internetbankieren op een storing woren getrakteerd. (anp)

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in