Overslaan en naar de inhoud gaan

'IT-probleem' legt website en app Schiphol urenlang plat

De website van Schiphol was vrijdagmiddag enkele uren uit de lucht. Wie de site bezocht, kreeg een mededeling dat die onbereikbaar was. Ook de app van het vliegveld werkten het niet.
© Flickr
Flickr

Volgens Schiphol was er sprake van "een IT-probleem". Wat daar de oorzaak van was, wordt nog onderzocht.

Het vliegveld was gedurende de storing wel bereikbaar via Twitter en Facebook en per telefoon. Wie wilde weten of een vliegtuig geland, opgestegen of vertraagd was, kon contact opnemen met de luchtvaartmaatschappij.

Reacties

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in