Overslaan en naar de inhoud gaan

IT Tomorrow: Hoe bedrijfsvoering aanpassen op nieuwe wensen klant?

Mensen raken de afgelopen 4 tot 6 jaar steeds meer gewend hun eigen zaken online te regelen. Daarmee daalt de loyaliteit naar grote leveranciers die vroeger een heel pakket konden samenstellen. Neem als voorbeeld de reisbranche.
Business
Shutterstock
Shutterstock

Traditionele bedrijven zitten vaak vast in hun eigen bedrijfsmodel en operatingmodel. De IT-afdelingen zijn volgend en worstelen met legacysystemen.
Kenny van Ierlant, adviseur van PwC, schetst onder meer hoe ONVZ twee jaar geleden heeft besloten de legacysystemen de deur uit te doen en is overgeschakeld naar cloudgebaseerde dienstverlening. De kosten zijn door die stap gedaald en de zorgverzekeraar is tevens veel flexibeler geworden om snel in te spelen op de wensen van de consument.

Van Ierlant legt verder uit hoe bedrijven de transformatie kunnen inzetten en wat daarin de veelgemaakte fouten zijn. Bekijk de hele video met de analyses van Van Ierlant hieronder in een aflevering van IT Tomorrow, een samenwerking van AG en SPS.
De andere afleveringen van IT Tomorrow staan bij elkaar op de IT Tomorrow-pagina.

Het interviews met Van Ierlant is een onderdeel van de live-uitzending van 31 oktober: IT means Business

Gerelateerde artikelen
Gerelateerde artikelen

Reacties

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in