Overslaan en naar de inhoud gaan

Manager moet IT- beslissing niet alleen nemen

Managers hebben vaak weinig kennis van en ervaring met ICT. Zij komen uit de marketing, financiën of techniek maar zelden uit de ICT. Dat maakt het voor managers lastig om beslissingen te nemen over ICT. Waar moet ik in investeren, hoeveel mag het kosten, wat is een goede keus? Dat zijn vragen waar vrijwel iedere manager regelmatig mee wordt geconfronteerd. Daar komt bij dat managers het druk hebben. Er is altijd tijd tekort.
Business
Shutterstock
Shutterstock

Zij komen toe aan de belangrijkste onderdelen van hun werk: de omzet, de concurrentie en het marktaandeel. Als die aspecten zich positief ontwikkelen, valt een groot deel van de zorgen van de manager weg. Zaken die meer in detail gaan, veel tijd vergen en pas op langere termijn wat opleveren, zoals ICT, komen altijd als laatste en dus nooit aan de beurt.

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in