Overslaan en naar de inhoud gaan

Opnieuw storing internetbankieren Postbank

Klanten van de Postbank die gebruik maken van internetbankieren krijgen sinds vrijdagochtend vroeg door een technische storing mogelijk onjuiste saldo- en mutatiegegevens te zien. Dit heeft een woordvoerder van de bank vandaag (vrijdag) bevestigd.

"We zijn bezig met het verhelpen van de storing en verwachten dat het niet al te lang meer zal duren", aldus de Postbank-woordvoerder. De laatste tijd was het regelmatig raak op mijnpostbank.nl.
Business
Shutterstock
Shutterstock

Er wordt momenteel gewerkt aan een 'verbeteringsprogramma', waarvoor 40 miljoen euro is uitgetrokken. Dit programma moet aan het eind van dit jaar zijn afgerond. (anp)

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in