Overslaan en naar de inhoud gaan

VeriSM kan beter

Het model VeriSM is een nieuwe benadering van servicemanagement. Het model moet licht brengen in deze tijden van disruptie. Maar de meeste professionals zijn nog niet laaiend enthousiast. Wat schort er aan de nieuwe benadering? Jan Bouman laat zien op welke punten een verbetering binnen handbereik ligt.
beheerder
© CC0: Pixabay.com
CC0: Pixabay.com

Er is moed voor nodig om een nieuwe aanpak te introduceren die bestaat uit een combinatie van bestaande methoden en technieken en die inspeelt op de kenmerken van nieuwe technologieën. Iedereen heeft er op voorhand een mening over. Het voordeel van zo’n aanpak is dat er optimaal gebruikgemaakt wordt van reeds ontwikkelde modellen zonder de verspilling van nieuwe sausjes over oude inzichten. De uitdaging is: iedereen heeft op voorhand een mening.

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in