Overslaan en naar de inhoud gaan

Customer journey in kaart

Bedrijven willen steeds meer sturen op customer journeys. Maar slechts weinig organisaties slagen erin data over klantgedrag om te zetten in klantwaarde, omdat data versnipperd is, incompleet en moeilijk te relateren aan customer journeys. Hoe krijgen organisaties dit op orde?
klant
© CC0 Public Domain
CC0 Public Domain
  • Slechts 5 procent van de chief marketing officers zegt voldoende inzicht te hebben en te begrijpen welke acties leiden tot maximale klantwaarde (2016, CMO Counsil).
  • In een Nederlands onderzoek geeft 72 procent van de marketingdirecteuren aan niet te beschikken over geïntegreerde marketingrapportages en dashboards (SpotONVision, 2016).

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in