Meer waardering voor mobiele data oplossingen
Mobiliteit betekent in Nederland vooralsnog primair ‘mobile office’. Dat blijkt uit het nationale mobility-onderzoek dat recent is uitgevoerd door bureau Marqit uit Den Haag.
Het onderzoek is gehouden onder 422 respondenten die gebruikmaken van mobiele dataoplossingen, een rol spelen in het beslissingsproces en van plan zijn om komend jaar (verder) te investeren in mobiele dataoplossingen.
Respondenten zijn over het algemeen tevreden over hun leverancier.
Het onderzoek is gehouden onder 422 respondenten die gebruikmaken van mobiele dataoplossingen, een rol spelen in het beslissingsproces en van plan zijn om komend jaar (verder) te investeren in mobiele dataoplossingen.
Respondenten zijn over het algemeen tevreden over hun leverancier.
Zij waarderen die partij met het cijfer 7,12. De belangrijkste mobiele dataoplossing, die uiteraard per bedrijf varieert, krijgt zelfs een 7,2 als cijfer.
De belangrijkste driver voor de tevredenheid over zowel leveranciers als over de technologie is niet de kostprijs maar de betrouwbaarheid. Ten opzichte van vorig jaar zijn meer mensen tevreden over hun mobiele dataoplossing. Toch blijkt uit het onderzoek dat men het minst te spreken is over de kosten van mobiele dataoplossingen.