Overslaan en naar de inhoud gaan

Broekhuis ziet markt alweer aantrekken

Kort daarna maakte het een doorstart onder leiding van voormalig interim-manager Pita van Arkel. “Ik ben een veranderaar pur sang. Binnen twee, drie dagen zag ik wat er niet goed was. De strategie was ouderwets en stoffig en er vooral op gericht hoe houden we de boel overeind en hoe vullen we zoveel mogelijk klasjes?” Daarnaast zat iedereen in zijn eigen hok met de deur dicht te werken.
Business
Shutterstock
Shutterstock

Ze gooide het roer om: zoveel mogelijk personeelsleden bij elkaar in één ruimte om de samenwerking te verbeteren, en de focus kwam op maatwerktrainingen te liggen. “De snel veranderende markt, de complexiteit van organisaties en de verschillende generaties medewerkers met ieder hun eigen werk- en leerstijl vragen om flexibiliteit en verschillende leeroplossingen en methodieken”, aldus Van Arkel. “Cursisten leren alleen wat voor hen van belang is. Niets meer en niets minder.”

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in