Overslaan en naar de inhoud gaan

Doubleclick ziet verlies verminderen

DoubleClick presenteert over het eerste kwartaal van zijn boekjaar een verlies van 6 miljoen dollar op een omzet van 83,7 miljoen dollar. In de winst is een afschrijving van 4,5 miljoen dollar voor onder andere herstructurering verrekend.
Business
Shutterstock
Shutterstock

In de vergelijkbare periode schreef het internetadvertentiebureau nog 60,4 miljoen dollar in het rood in de boeken bij. Wel kende DoubleClick in dat kwartaal nog een omzet van 114,9 miljoen dollar. (svm) Zie onze eerdere berichtgeving:DoubleClick ziet financiële bui hangen - 17 januari 2002

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in